არქიტექტურული ფირმებისთვის ბრენდინგი შეიძლება რთული იყოს. ყველაფერი იმიტომ, რომ არქიტექტორები ჩვეულებრივ არ იყენებენ ყველაზე ჩვეულებრივ მარკეტინგულ ინსტრუმენტებს, როგორიცაა ონლაინ და ოფლაინ რეკლამა, საინფორმაციო ბუკლეტები და ა.შ. ამის ნაცვლად, არქიტექტურის კომპანიები ეყრდნობიან რეკომენდაციებს და საკუთარ რეპუტაციას ახალი კლიენტების მისაღებად. მაგრამ როგორ ავაშენოთ ძლიერი და წარმატებული ბრენდი, დასაწყისისთვის?

 

ამ კითხვაზე პასუხის გასაცემად, გთავაზობთ 4 რჩევას,რომელიც დაგეხმარებათ ფირმის სწორ ასე რომ, თუ გაინტერესებთ თქვენი არქიტექტურული ფირმის ბრენდისთვის ძლიერი იდენტობის შექმნა, განაგრძეთ კითხვა!

ბრენდის იდენტიფიცირება

არქიტექტურული ბრენდის ძირითადი არსი არის ემოცია, რომელსაც ის იწვევს. ასე რომ, უპირველეს ყოვლისა, ნათლად უნდა გესმოდეთ, რას გრძნობენ ადამიანები, როცა ხედავენ თქვენს ნამუშევრებს. მაგალითად, თქვენი კომპანია შეიძლება სპეციალიზირებული იყოს მყუდრო გარეუბნების საოჯახო რეზიდენციების დიზაინში, რომლებიც ადამიანს ერთგულების განცდას აძლევს. ან შეიძლება იყოს ერთ-ერთი იმ ფირმათაგანი, რომელიც ცნობილი გახდა თავისი ულტრა გლუვი ფუტურისტული კომერციული კონცეფციებით, რაც გაოცებას იწვევს. ნებისმიერ შემთხვევაში, თქვენ უნდა დაიწყოთ იმ ემოციის განსაზღვრით, რომლის პროექციაც გსურთ და დაიწყოთ მასზე თქვენი ბრენდის იდენტობის აგება.

განსაზღვრეთ თქვენი ბრენდის პერსონა

არქიტექტურული ფირმებისთვის ბრენდინგის შემდეგი ნაბიჯი არის ბრენდის პერსონის იდენტიფიცირება. ამისათვის წარმოიდგინეთ, რომ თქვენი ბრენდი არის ადამიანი. რა გქვიათ, როგორ გამოიყურებით, როგორ საუბრობთ? და რაც მთავარია – რა არის თქვენი ღირებულებები? არა მკაცრად არქიტექტურის კუთხით, არამედ ცხოვრების წესიდან სოციალურ საკითხებამდე.

ბრენდინგის სტრატეგიის შემუშავების ეს ნაწილი საშუალებას გაძლევთ უკეთ გაიგოთ, როგორ უკავშირდებიან ფირმები თავის კლიენტებს და პარტნიორებს. ამ გზით, თქვენ შეძლებთ შექმნათ უნიკალური ვიზუალური სტილი და ხმის ტონი, რომელიც ნამდვილად ესაუბრება თქვენს იდეალურ მომხმარებელს. ეს უნდა აისახოს ყველაფერში, რასაც თქვენი არქიტექტურული კომპანია აკეთებს – სოციალური მედიის პოსტებიდან და ვებგვერდის შინაარსიდან დაწყებული, პროექტის დაინტერესებულ მხარეებთან უშუალო კომუნიკაციამდე.

 

შეიმუშავეთ Spot-On ვიზუალური იდენტობის სისტემა

ვიზუალური იდენტობის კურირება ნებისმიერი ბრენდინგის სტრატეგიის დიდი ნაწილია. განსაკუთრებით – არქიტექტურული ფირმებისთვის, რომელთა მთავარი ამოცანაა დიზაინი. ასე რომ, თქვენი სტუდიის მიერ წარმოებული ნებისმიერი ვიზუალი ზუსტად უნდა ასახავდეს ბრენდის ხასიათს. არის მკაცრი და თავშეკავებული? ტრადიციული? ან იქნებ თამამი და ახალი? რაც არ უნდა იყოს, ის მკაფიოდ უნდა იყოს ცნობადი ლოგოთი, შრიფტით და გამოსახულებით.

გონივრულად აირჩიეთ თქვენი პარტნიორები

არქიტექტურის ფირმის ბრენდი ისევე მნიშვნელოვანია, როგორც თქვენი დიზაინი. განსაკუთრებით ახლა, როდესაც ვინმესთვის ადვილია ინფორმაციის მოძიება ბიზნესის ღირებულებებისა და პრაქტიკის შესახებ. ამიტომ, თქვენი ბრენდინგის მცდელობების გასაძლიერებლად, თქვენ უნდა აირჩიოთ თქვენი პარტნიორები ფრთხილად და დარწმუნდით, რომ თქვენი თანამშრომლობა ორმხრივად გააძლიერებს თქვენს რეპუტაციას.

 

 

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო.