პანდემიის პერიოდმა საგრძნობლად გააქტიურა არქიტექტურის და ინტერიერის დიზაინის ტრენდები კვებითი მომსახურების ინდუსტრიაში. ტრენდებს შეუძლიათ ახალი სული შთაბერონ უკვე არსებულ ფიგურებს და გაახალისონ ისინი.

უსაფრთხოების და ჯამრთლობის პრიორიტეტები

 

განვლილმა პანდემიამ საგრძნობლად გაზარდა უსაფრთხოების,სანიტარიის როლი კვებით დაწესებულებებში.ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია კვების და სასმელების ინდუსტრიაში, რადგან მომხმარებელს არ შეუძლია ჭამა და დალევა ნიღბის ტარების დროს. ანტიბაქტერიული და ანტიმიკრობული მასალების გამოყენება ნებისმიერი ზედაპირისთვის, რომელსაც მომხმარებლები ხშირად შეეხებიან,  დაავადების გავრცელების შეზღუდვის შესანიშნავი გზაა.

გამოძახების სერვისი

მობილური შეკვეთები გაიზარდა პანდემიის დროს. მიუხედავად იმისა, რომ მიწოდების შეკვეთები თავიდან გაიზარდა, შემდეგ კვლავ კლება დაიწყო, პანდემიის ჩაწყნარების პარალელურად. ამის რამდენიმე მიზეზი არსებობს.ბევრ მომხმარებელს სურს მხარი დაუჭიროს რესტორნებს მას შემდეგ, რაც გაიგეს მაღალი საკომისიოს გადასახადის შესახებ, რომელსაც იხდიან  მესამე მხარის მიწოდების აპლიკაციები. გარდა ამისა, პანდემიის მწვერვალზე თვეების განმავლობაში შიგნით ყოფნის შემდეგ, ზოგიერთი მომხმარებელი ბრუნდება ოფისში ან უბრალოდ სურს კვლავ გასულიყო სამყაროში.

ახალი ფურცელი დიზაინისთვის

მიუხედავად იმისა, რომ 2020 წლის COVID-19 პანდემიამ შესაძლოა მძიმედ დაარტყა სურსათისა და სასმელების ინდუსტრიას, მსოფლიო კვლავ იწყებს აღორძინებას. პანდემიისგან იძულებითი გამორთვა ახლა შეიძლება გახდეს ახალი დასაწყისი საკვებისა და სასმელების ბიზნესისთვის. დიზაინის გემოვნება იძენს კრეატიულ, თანამედროვე და მდგრად ახალ უპირატესობას, რომელსაც შეუძლია გააცოცხლოს პანდემიით დაღლილი რესტორნები და ბარები და ახლის დაწყება.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო.