შესანიშნავი პროდუქტის ქონის მიუხედავად, შეიძლება რთული იყოს ბაზარზე კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნება. ეს განსაკუთრებით ეხება იმ შემთხვევას, თუ თქვენი პროდუქტი არის მაღალი კონკურენტული ბაზრის ნაწილი.ამ ბლოგში ჩვენ განვიხილავთ 3 საერთო გამოწვევას, რომელსაც აწყდებიან მშენებლობითი პროდუქტების მწარმოებლები, როგორიცაა ჩვენი და როგორ უნდა დაძლიოთ ისინი.

მაღალი კონკურენტუნარიანი ბაზარი

რამდენადაც ბაზარი სულ გაჯერებულია ახალი პროდუქტებით, შეიძლება იყოს გამოწვევა გავუძლოთ კონკურენციას და დავრჩეთ აქტუალურები.კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნების რამდენიმე გზა არსებობს.თუ AEC-ის პროფესიონალებს შეუძლიათ მარტივად განათავსონ თქვენი პროდუქტები თავიანთი პროექტის გეგმებში.

პროდუქტის კომპლექსურობის გაზრდა

მიუხედავად იმისა, რომ ზუსტად იცით, როგორ მუშაობს თქვენი პროდუქტი, არქიტექტორებს, დიზაინერებს და მსგავსს შეიძლება გაუჭირდეთ იმის გაგება, თუ როგორ შეიძლება მისი დანერგვა პროექტებში. თქვენი პროდუქტის BIM მოდელის მიწოდებით, თქვენ შეგიძლიათ არა მხოლოდ აჩვენოთ მათ თქვენი პროდუქტის სხვადასხვა დეტალები, არამედ წაახალისოთ ისინი განათავსონ ისინი თავიანთი პროექტის გეგმებში, რათა დაინახონ, რამდენად მარტივი იქნება მათთვის თქვენი პროდუქტის შერჩევა.

პროდუქტის მუშაობის ზეწოლა

ერთი რამ არის იმის თქმა, რომ თქვენი პროდუქტი უპირატესობას ანიჭებს მის შემადგენლობაში გამოყენებული მასალის გამო. სხვაა, პერსპექტიულ კლიენტს აჩვენო ზუსტად რა ხდის თქვენს პროდუქტს უნიკალურს, უფრო გამძლეს და სასურველს, ვიდრე კონკურენტები. შესაბამისი სპეციფიკაციებით, შეგიძლიათ თქვენს პერსპექტიულ კლიენტებს მიაწოდოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ მზადდება თქვენი პროდუქტი, რა რეიტინგებს მიაღწია და როგორ უნდა იყოს გამოყენებული, რათა შეინარჩუნოთ მაღალი შედეგი.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო.